Handel

Eén.Wanneer u bestelt

Wanneer u uw bestelling vanFirstgrade.dkU ontvangt automatisch een e-mail met een overzicht van uw bestelling.Daarna wordt de order verwerkt.Als uw bestelling is verzonden, is het niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de bestelling.

Twee.Annulering van orders

Bevelen die nog niet zijn verzonden kunnen worden geannuleerd door contact met ons op 30 58 94 86 of door contact met ons op te nemen

Drie.Prijzen

Alle prijzen opFirstgrade.dkis in de Deense kroon en is inbegrepen.25% Deense BTW.Reserves worden gemaakt voor fiscale wijzigingen, prijs- en correctiefouten, enz.

Vier.Betaling

Betaling voor bestelde goederen kan online worden gedaan met behulp van Credit zoals Visa, Mastercard en Visa Electron.Deze informatie wordt gecodeerd via EPAY.U kunt ook betalen met MobilePay.Het geld wordt van de kaart afgetrokken als we de goederen verschepen.

Vijf.Vracht en levering

De verwachte levertijden zijn één tot vijf dagen per dag, we behouden eventuele opslagfouten die kunnen voortvloeien uit meerdere leveringsdagen.Als u over meer dan drie dagen de levering ervaart, neem dan contact met ons op en wij zullen verder onderzoeken.De leveringsprijs is 49 per levering zonder distributie, maar als u voor 700 per cent of meer kunt u gratis lading en behandeling met distributie in Denemarken.We leveren aan het grootste deel van de wereld.

Als u geen order/geen reactie ontvangt op een kennisgeving, neem dan contact op met de Klantenservice. Als u de bestelling opnieuw wilt ontvangen, moet u de kosten van de afhandeling en de vracht op 98kr dragen.

Zes.Terug wisselen

U heeft 365-dagen rendement op alle aankopen vaneersteklas.dkGoed.Merk op dat u uw ontvangstbewijs moet bewaren voor aankopen die u ontvangt per e-mail na bestelling.De goederen moeten worden verzonden naar:Firstgrade.dkTerug + naar nummer Uhrevej 3 6064 Earthrup.Wanneer een product wordt uitgewisseld, moet u de kosten dragen van het verzenden naar:Firstgrade.dkGoed.U draagt er zorg voor dat de producten in goede staat aankomen.Bel of schrijf naareersteklas.dkals leidraad voor de correcte verzending van de producten.Het retourpakket moet naar ons adres, met een distributie, halen we geen pakketten op het postkantoor.

U kunt uw pakket teruggeven door hier te klikken: Terugkeer

Zeven.Intrekking/terugkeer

We geven 365-dagen herroepingsrechten aan goederen.De ontvangen goederen worden in dezelfde toestand, opslag en hoeveelheid teruggegeven.Het recht van terugkeer/intrekking geldt vanaf het moment van ontvangst van de goederen.Goederen worden via distributie rechtstreeks naar Uhrevej 3 6064 Ground rup verzonden.In geval van annulering, moet u de kosten van de zending zelf dragen.Wat gij voor de koopwaar hebt betaald, zal u worden teruggegeven, nadat wij uw koopwaar hebben ontvangen.Met behulp van het herroepingsrecht wordt het geld elektronisch teruggegeven.Als een deel van de bestelling wordt teruggevorderd en het bedrag dan minder dan 500k is, wordt de lading gratis gelost en wordt de lading vervolgens afgetrokken van het bedrag dat terugbetaald wordt.Firstgrade.dkTerug naar + order Uhrevej 3 6064 Ground rup

Acht.Reservering en kwijting

Wij, opeersteklas.dkbehoudt zich het recht voor dit te doen.wijzigingen in de belastingen, correcties en prijsfouten, technische fouten, uitverkochte goederen en overmacht, met inbegrip van arbeidsconflicten en, waar van toepassing.gebrek aan of vertraging van leveringen van leveranciers.

Negen.Klachten

In overeenstemming met de regels van de Deense wet op de verkoop van goederen, krijgt u als consument 24 maanden garantie op alle goederen. Voor producten met een beperkte levensduur is uw garantie echter beperkt tot de houdbaarheid die gebruikelijk is voor het betreffende product. Als het product lijdt aan een fout of defect, zal firstgrade.dk proberen het te verhelpen of als alternatief de vervanging te maken. U dient contact met firstgrade.dk contact met ons op te nemen of 30 58 94 86 Als u een fout of defect in een gekocht artikel ontdekt, neem dan zo snel mogelijk en binnen een redelijke termijn contact met Firstgrade.dk op en leg uit wat het defect of defect is. Firstgrade.dk zal dan uw klacht afhandelen – u ook contact opnemen met een van onze winkels, die uw klacht dan op de normale manier zal behandelen – in welk geval u moet onthouden om uw factuur mee te nemen.

10. Privacybeleid

De winkel begrijpt en respecteert het belang van privacy op internet en webshops. De winkel zal geen informatie over klanten/gebruikers bekendmaken aan derden, tenzij dit nodig is om een transactie uit te voeren. De winkel zal uw naam, adres, e-mailadres, creditcard of persoonlijke gegevens niet verkopen aan derden zonder uw voorafgaande toestemming. Elk geschil tussen de winkel en de klant wordt beheerst door het Deense recht